måndag 4 mars 2013

Just for a day.

Monday, you and I have a long way to go until we can call each other friends.


Skulle ha haft en föreläsning idag, men den blev inställd, lite typiskt när jag för en gångs skull är taggad! Hur som helst så fick jag en extra dag 'ledigt', ska fokusera lite på att läsa i böckerna idag, har tenta nästa fredag och jag måste fixa den.

Det börjar verkligen gå mot ljusare tider, solen visar sig allt mer ofta, det är varmare och jag är lite lyckligare, våren har den effekten på mig. Vilket är så himla härligt. Beställde btw en Iphone 5 tidigt i morse innan A' gick till skolan. Hoppas den kommer snart, längtar något enormt mycket efter en ny telefon!

Annars så är life pretty sweet, är inställd på att klara tentan, trivs med livet i allmänhet bara, beställde dessutom biljetter till Bruno Mars i November, ska gå tillsammans med min fina syster. Så himla excited, tycker om hans musik stenhårt, tror inte den snubben har en enda dålig låt!

Anyhow, ska gå och göra lite nytta, duscha, plugga och kanske äta något. Vi hörs!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar