måndag 25 februari 2013

Everybody yeah

Måndag, all I feel is how I want weekend again.

Solen skiner ute, det är vår i luften och mitt lilla hjärta kan inte låta bli att skutta till. Jag mår som bäst när solen tittar fram och påminner oss om att den faktiskt finns.

Sitter förövrigt vid datorn, precis vid ett stort fönster och stirrar mig blind på den blåa himlen. Lyssnar dessutom på Backsteet Boys och påminns om hur bra min barndom var. Musiken förr var verkligen magisk. Hur kan någon ogilla sådan här musik? Tonerna och deras sätt att sjunga på får mig att få flashbacks och minnas hur vi brukade stå och mima i vardagsrummet till deras trall vänliga låtar.

Hur som helst så är det ny vecka och nya tag. Har världens riv start i det nya ämnet, tenta om knappt tre veckor och jag bara känner hur pressen på mig ökar.. Har en hel del att stå i just nu. En tenta, en flytt, en tripp till sthlm, allt inom en snar framtid. Better keep my head up high! Ingenting jag inte ska klara av, det handlar om inställning vill jag tro, man får liksom bestämma sig för att det ska gå bra och självklart lägga ner en hel del tid på studierna ofc.

Beställde förövrigt en fint litet Marc Jacobs skal igår, till min kommande Iphone 5. Vill ha bra skydd på den i och med att jag kvaddade min andra i Londons tunnelbana, en härlig kväll i vintras - Så ett skal från ett nice märke som Marc Jacobs kommer pryda min mobil super! Vi vet ju alla min fascination vid fina märken och fancy clothing.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar