lördag 16 februari 2013

Take a Walk.

Tiden springer förbi, hinner knappt reflektera över vad som sker, jag följer mest bara med. Just nu lever jag ett riktigt plugg liv  jag andas, sover och äter plugg. Jag pluggar statsvetenskap, vilket innebär politik. Det är så himla intressant och jag lär mig massor och har hur mycket roliga och givande diskussioner. Jag har dessutom blivit medlem i muf, och känner att jag vill vara aktiv, ta ställning till vad jag står för. Så nu mer är det en massa aktiviteter och andra roligheter som står på schemat. På fredag väntar också en tenta i politisk historia. Life is cray cray.. En annan kul sak, om ca 2 veckor ska jag köpa ny Iphone 5 och någon vecka efter flyttar jag och A' till ny flat, inne i stan, det blir nice. Dagen efter flytt åker vi ner till fina papi&P och hämtar Wille som ska vara hos oss i några veckor. 

Life is pretty awesome. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar