lördag 23 februari 2013

Get up.

Saturday and all I can think of is how I never want this day to end.

Jag skrev en väldigt maffig tenta igår och hoppas innerligt att jag klarade den, det skulle göra så otroligt mycket för mig och min självkänsla, där och då kändes det som om jag gjorde bra ifrån mig - Det är alltså bara vänta och se hur det gick. Håll tummarna!

I övrigt så är det mest plugg mitt lilla liv består av, dock är det himla roligt och jag har mött många trevliga människor på sista tiden. Igår kväll hade jag och K' tjejkväll  åt pizza, sminkade oss, målade naglarna, kollade på Burberrys senaste fashion show från London fashion week. Sådana kvällar behöver jag mer av. Jag köpte dessutom en Alexander McQueen Scarf igår, väntar på att den ska trilla in i posten, can't wait. Beställde dessutom ett par ny Calvin Klein pyjamasbyxor, mina har gjort sitt. Dom är sönder på två ställen och jag kan inte leva utan ett par comfy CK pj pants, sån är jag!

Om en vecka får jag beställa ny iphone, en kär liten femma och en svart sådan. Nu väntar en kväll framför tvn tillsammans med A', vi ska se melodifestivalen och sen lite Morden i Midsomer.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar