tisdag 15 februari 2011

week-end

Det är bara tisdag, jag vill att dagarna så gå fort så att helgen snart är här. Jag vill ha en helg med lugn och mysigheter, jag vill bara vara, göra ingenting, mysa med killen och allt som hör till.. Sådant är så himla nödvändigt när vädret är som det är. Jag blir faktiskt smått nere av all snö, vart man än tittar så är snö allt man ser. Jag vill att våren ska börja visa sig, ge oss små tecken om att den är påväg.

Anyways, jobbade en timme, lite mer, sen fick jag gå hem, vilket ifos var skönt. Just för att mina ögon gjorde riktigt ont. Ventilerna var nämligen sönder, och hela bk var rökfyllt. Ändå tyckte dom att det skulle få vara öppet. Mina ögon sved och att andas in sådan rök är inte vidare bra.

Och jag ska på arbetsintervju imorgon på hos en klädaffär, gissa om jag är lycklig. Att få komma på intervju hos en klädaffär är stort. Jag menar det vore drömmen för lilla mig. Nu ska jag ta det lungt tills jag ska bege mig tillbaks till jobbet.

Kisses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar