måndag 14 februari 2011

heart

Today is the day, dagen som alla kära gillar och dagens som alla icke kära tycker mindre om. Jag å andra sidan tycker egentligen inte att dagen är så himlans speciell. Det är mer det att jag för första gången under en alla hjärtansdag har en kille som jag älskar jätte jättemycket. Dock fick jag en present av honom igår och den presenten är svårslagen. Sååå jag har iallafall försökt. Han ska nämligen få ett fin tröja och en sån där ask med hjärtan. Mys mys. Ska träffa honom ikväll och då ska han få sin lilla present av mig. Innan dess ska jag till doktorn.

Denna vecka väntar;
Måndag - Läkarbesök och ledig plus alla hjärtansdag.
Tisdag - Jobb x 2 och besöka F'
Onsdag - Jobb 13 - 17
Torsdag - Ledig
Fredag - P&P åker på kryssning, A' hos mig.
Lördag - Y&C at my place
Söndag -P&P kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar