onsdag 16 februari 2011

day by day I love

Jag är en drömmare, jag låter mig flyga iväg med fantasierna som virvlar inuti mitt huvud. Jag vill tro att det finns något djupare att finna med livet. Jag tror på kärleken som finns i sagorna. Jag tror på att kärlek kan få än att vilja vara löjligt bra. Jag tror på att vara lycklig. Jag tror att det är möjligt att vara lycklig varje dag.

En dag för ett år, en månad och elva dagar sen började min saga. Och det har varit dagar då jag velat resa mig och gå. Det finns dagar då jag undrat vad jag håller på med. Jag är förtusan tjejen med viljan, jag vill så mycket men ändå fångades jag i hans famn. Jag kan inte bryta mig låss, för jag har min saga. Jag älskar honom enormt mycket och jag är beredd att göra allt för den killen. Och jag vet att han skulle göra detsamma för mig. Han är min trygghet. Han är den som låter mig vara som jag är.

Kärleken är inte rak, kärlek är som en krokig väg på en stig någonstans. Jag älskar att ha någon som jag tycker om helt galet mycket. Han får mig att vilja vara bättre, försöka vara bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar