lördag 5 februari 2011

Mysssssss

Det var ett tag sen sist jag skrev, ibland blir det så. Har ju ett liv att leva, kan inte bara hålla på att skriva om det.. Hahah, nej men jag har inte funnit tid att skriva och inte heller haft någonting tillräckligt intressant att skriva om eftersom dagarna innehåller jobb mestadels. Idag väntar dock något helt annat, jag ska tillsammans med min fina kille bege mig in till stan och besöka naturhistoriska museeumet och sen blir det ett mysigt resturangbesök. Efter det drar vi vidare till min mammas place och sover där, för imorgon väntar Tom tit med familjen där. Hur mysigt som helst. Nu måste jag dock fixa mig, måste sminka mig, fixa min fina tröja och föra över lite pengar innan killen kommer.


Puss

Ps; Lyssna på Cher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar