torsdag 24 februari 2011

Walk

Det har inte blivit av att skriva i bloggen. Jag har gjort andra grejer. Jag har fått nytt jobb, vilket har gjort att jag haft en del att stå i. Dessutom har jag mitt gamla jobb som jag fortfarande är kvar på. Det har inte funnits tid till att blogga, för varje vaken stund har gått till att jobba och få en liten glimt av min kille. Idag blir det för första gången jobba på egen hand på det nya jobbet, det ska bli hur kul som helst. Innan dess ska jag träffa en vän och efter jobbet väntar killen.

Btw; Det är kalla tider, jag skakar som ett asplöv. Jag undviker helst att bege mig ut när det är så kallt att man börjar frysa sekunden man öppnar dörren. Det enda jag kan tänka på är varmare tider, en utlandsresa som är månader ifrån. Men hoppet är där, snart är det juni och jag ska spendera två veckor på ett fint ställe i grekland.
Och i höst eller tidigt nästa år beger jag mig till min favorit plats på jorden, London <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar