torsdag 23 september 2010

Tjao Bella

Den här veckan har gått helt galet fort och jag älskar det. Om varje veckodag kunde gå så fort skulle jag vara överlycklig (iallafall när man har plikter liksom). Det är bara imorgon kvar att jobba sen väntar två dagars ledighet, då jag ska umgås med mitt A, gå på marknad, växla pengar och fixa med väska inför nästa vecka.

Annars ska jag mest ta det lungt och bara vara under helgen. Och idag är det bara sex dagar kvar tills jag åker till London och har det mys med en vän.

Ikväll väntar Idol och ingeting. Ska köra bil om typ 45 min. Efter det INGENTING. Jag ska vila upp mina fötter inför imorgon. Sen jobba måndag, tisdag sen vila fötterna igen och tagga inför onsdagen då jag ska upp redan klockan typ fyra. Det blir tidigt men den som väntar på något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar