måndag 13 september 2010

be proud

Helgen är slut och jag är tillbaks i verkligheten. Jag vet inte riktigt om jag gillar det men verkligheten är verkligheten så vad kan lilla jag göra mer än att flyta med och gilla läget? Nada. jag sitter iallafall här, det är början på en ny vecka och drömmer mig redan bort till nästa helg och ledighet.

Jag har nedräkning till det att jag och Yvette åker till London. Det är bara 16 dagar kvar, vilket innebär två veckor och två dagar till dagen D.

Andra roliga "aktiviteter" jag har att se framemot är onsdagkväll, då det är en liten samling hos min morbror och moster. Det är dags att planera vart vi ska åka nästa sommar. Då är det jag och A', min mamma, k', syster, morbror, moster, Kusin plus en familj till som vi lärde känna för två år sen. Alla vi åker tillsammans utomlands. Vilket är hur kul som helst.

Hur som helst, det finns få saker att se framemot i höstmörkret, men jag flyter med och njuter av att jag lever och mår bra. Jag befinner mig runt fina människor och mår bra. Vad mer kan man egentligen kräva?

4 dagar, sen ledighet!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar