tisdag 14 september 2010

Mister sensitive

Jag har jobbar (jo tack, vi vet). Sen jag kom hem från jobbet har jag slappat i hundratusen procent. Legat i sängen och bara glott. Anyways det är 15 dagar tills London, det är typ fem dagar till valet. Ett ganska stort val står i vår väg och vad som kommer att få styra Sverige dom fyra kommande åren ska bli intressant att se. Jag tänker göra min röst hörd genom att rösta, det vore dumt att inte lägga sin röst. Var med och påverka när du kan!

Btw jag sitter i mjukisbyxor och myströja, jag orkade verkligen inte dra på mig ett par jeans. Ibland måste man få se slappis ut och bara vara. Jag har dessutom inte plattat håret. hahah snacka om "jag-bryr-mig-inte-just-nu" mode.

Ikväll (snart) Ska jag skjutsa syrran till fotbollen, sen äta och efter det hem till A och kolla idol och mysa sen sova och jobba imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar