söndag 26 september 2010

sunny sunday.

Söndagen är kommen och det är sista dagen på mysiga helgen. Jag sitter i sängen och slö kollar på nyhetsmorgon. Måste strax gå ut med Wille och efter det tänkte jag få i mig lite frukost. I dag väntar en del trevligheter. Ska hem till mormor tillsammans med syster och pojkvän och träffa mormor såklart och mamma och k'. Det blir trevligt. Fram tills dess ska jag dock bara ta det lungt och slappa. Imorgon väntar sex timmars jobb och det gör det på tisdag också. Efter det är det bara att packa och fixa, för tidigt tidigt på onsdagmorgon ska jag bege mig till Arlanda flygplats och åka till fina goa London...

Men innan dess ska jag ta vara på helgen, umgås med A', träffa mamma och K', jobba och packa. Kanske till och med vara lite nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar