fredag 2 juli 2010

Shut it dowm.

Sitter i rummet, klev upp vid halv åtta imorse, vilket är helt galet men what to do. Jag kunde liksom inte sova längre. Anyways lyssnar på spotify, på min systers spellista och det är riktigt underhållande. Den innehåller så mycket låtar som jag aldrig lyssnar på. Dock är dom väldigt kul och man bli typ peppad till att hoppa runt och skutta. Vilket är vad jag typ tänker göra idag. Jag ska ju träffa Yvette och Challe idag och jag ska krama dom så hårt att jag vet inte vad. Sen vid fem tiden ska jag på middag hos mammma och K', tillsammans med sis. Det blir trevligt trevligt.

Har ni någon som helst tid över föreslår jag att ni lyssnar på Waka Waka, Shut it down, Billionaire osv. Alla är med kända dudes så första låten som kommer upp lär vara dessa låtar.

Nu ska jag göra mig i ordning, äta, gå ut med vovven, sen väntar staden på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar