måndag 26 juli 2010

Kan man?

Klääääääääääääder. Jag får aldrig nog. Den senaste veckan har jag spenderat pengar så det står härliga till. Har säkert shoppat för runt 2500 kr och då har det mesta varit på rea. Kläder får mig att må så fint att jag dör lite. Ibland infinner sig dock en ångest när jag vet med mig att jag handlat lite för mycket. Senaste jag köpt är två par jeans, två tröjor från hm, en skjorta, jeansshorts, kavaj, tjocktröja, två par skor och underkläder. Plus att jag spenderat pengar på typ lite andra grejer, godis, mat, sådant behövligt ^. Känner dock att jag stillat mitt shoppningbehov, för ett tag fram över.

Härnäst tänkte jag slösa pengar på en resa till London, förhoppningsvis i September med min bästaste vän Yvette. Jag hoppas att allt går vägen, då blir jag lyckligast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar