fredag 2 juli 2010

It's a wild world.

1/7 har varit en tuff dag. Jag har aldrig tagit droger eller liknande men ändå vill jag göra en liknelse. Idag har varit som om att jag haft abstinens och inte kunnat stilla behovet och det känns lite som om att "klarade jag mig idag, så klarar jag mig i fortsättningen". Det är som att det värsta är över. Jag hoppas det iallafall. Dagen var lång och onödig. Jobb var det enda givande jag gjorde annars var det en dag som jag slösade bort. Ibland blir jag så trött på mig själv, finns det någon som får så lätt ångest som mig? Jag vill egentligen skriva något så tjejigt att det är fånigt, jag ska börja lita mer på mig själv och andra. Jag tror nästan det borde bli ett mål för resten av året som är kvar.

Imorgon ska jag försöka njuta av livet, träffa Yvette och Challe, på kvällen eller snarare runt fem tiden väntar middag i s-tälje hos mamma und K', tillsammans med min syster. Det kan bli trevligt. Lördag och söndag väntar jobb. Måndag ledig, tisdag jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar