tisdag 20 juli 2010

roompa.

Sitter och lyssnar på Sean Banan - Rumpa av någon anledning, läste det i någon blogg och kände att "åh, det ska jag lyssna på" vilket jag nu har gjort två gånger och en tredje gång lär det bli. Idag har jag varit i stan med A' och hans mor och syster. Trevligt. Vi besökte Östasiatiska museumet och efter det drog jag och A' vidare för jag shoppsugen. Hittade faktiskt lite saker. Ett par fina Lacosteskor, ett par jeans, ett par jeans shorts och en tunika. Plånboken tunnare men ack så nöjd jag är med mina köp. Ikväll har jag jobbat fyra timmar, helt okej faktiskt, fick dessutom veta att jag är månadens medarbetare, jag blev glad och log ett bra tag.

Imorgon väntar städning och efter det antar jag att jag ska träffa A'. Vi får se vart dagen tar mig. Back to fejjan och Sean Banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar