måndag 5 juli 2010

Good girls go bad

En hel dag bestående av ledighet och det är inte riktigt något badväder och alla vänner är typ borta. Vad ska jag göra av en dag som denna? Hittills har jag tvättat en maskin med kläder (mysiga jobbkläder). Funderar på om jag ska gå och hyra en film och slappa till 110 % men samtidigt känns det inte så himla skoj och det finns ingen film jag verkligen vill se.

Btw; Jag såg på programmet Doctors imorse och jag blev typ irriterad. Dom snackade om att man alltid skulle äta på ett visst sätt och att tanken på träning alltid ska finnas i huvdet. Just för att man ska må bra och äta hälsosamt. Men jag vill faktiskt inte behöva tänka nyttigt hela tiden. Jag vill kunna äta det jag känner för att äta utan tänka på att "åh nej, det här kan göra mig tjock".. Dom snackade också om att om man går på bio ska man skippa popcornen för att det är lika med att äta tre cheeseburgare från Donken. En bio utan snacks? Hell no ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar