lördag 29 maj 2010

Tell me how you doing ^

Jag är trött big time, känner mig lite smått sliten och skulle helst bara sova. Kom hem väldigt sent igår. Jag var så trött igår, sista timmen på jobbet och var beredd på att gå hem, men så överaskade A' mig med skjuts hem. Duschade runt ett igår och hoppade direkt i säng efter det. Klev upp 10.30, drog till jobbet halv 12 och jobbade till 15.45 typ. Asskönt att inte jobba så länge.

Sen det att jag kom hem har jag hunnit duscha och ta det lungt. Känner dock av min trötthet och jag vill inte vara trött. Ska hem till A' efter middagen, det lär bli filmtittande och bara grymt lungt. Har tre dagar till att jobba. Söndag, måndag och tisdag. kul jul. Nu ska jag fixa mig lite och sen äta middag..

puss!

Btw, Sverige gick ju inte vidare till den stora ESC finalen, hur sjukt är inte det? Vi borde ha skickat Salem Al Fakir, han va bäst av alla bidrag. Big Fail för sweden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar