onsdag 19 maj 2010

Let's get together

Jag har en del kvar i skolan och det är enbart tre veckor kvar. Det är nu i sista stund som lärarna tänker "Ja, vi ger dom en fet uppsats" så jag har några feta grejer att stå i lagom innan studenten. Har dock börjat på två av sex uppgifter så jag är på väg iallafall.

Är för övrigt så sjukt trött på allt som har med skola att göra, jag vill inte gå dit imorgon, jag vill bara sova och göra det i en evighet tills jag känner mig tillräckligt pigg för att ta tag i saker. Det värsta är väl att när man står där, dagen på studenten så kommer det vara precis tvärt om. Att man inte vill att skolan ska ta slut och att allt bara känns förjävligt.

Anyways jag är trött som fn och känner mest för ingenting, ändå måste jag ta tag i lite saker. Ringa ett telefonsamtal, ut och springa och lite småsaker.. Men i slutändan känns det grymt att ha det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar