torsdag 27 maj 2010

Från och med Du.

Om 15 dagar tar jag studenten, det är en så sjuk tanke men samtidigt så är det början på något nytt och något helt oplanerat. Vad ska jag göra av mitt liv? Vart kommer jag befinna mig i höst? Kommer jag plugga? Jobba? Leta efter en lägenhet? Jag vill så mycket, men man får ta en sak i taget.

Idag har jag gjort min powerpoint till min redovisning nästa vecka i MDK. Måste få MVG. Sen har fick vi tid till att plugga till historieprovet som är på tisdag nästa vecka. Jag måste få VG minst. Plus att jag har samma redovisning som i MDK fast på engelskan på engelska. Sen är allt som har med skola och plugg att göra över.. Det jobbiga alltså. Från och med nästa fredag väntar bara roligheter. Nästa fredag är det betygsnack om projektet. Sen samma dag är det studentmottagning hos A', min sak tar studenten <3

Imorgon 28/5 är jag ledig från skolan men ska jobba 17 - 21 på kvällen.
Lördag 29/5 jobbar jag 12 - 16, A' på kvällen.
Söndag 30/5 jobbar jag 12 - 17, typ Ida's fotbolls grejs? A'?
Måndag 31/5 skola 10 - 11 typ sen lunch hos mamma med A'.
Tisdag 1/6 skola med historieprov, besök hos universitet och biobesök.
Onsdag 2/6 skola med redovisning i MDK. Kista och köpa present?
Torsdag 3/6 skola och biovisning för skolan med vår film.
Fredag 4/6 skola en stund sen A's studentmottagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar