fredag 28 maj 2010

Take me.

Ändrade planer när det gäller jobbet. Ska jobba 17 till senast 23. Det är ont om folk på jobbet nu förtiden, folk slutar och andra är lediga för studenten. Ifos innebär det pengar för mig och erfarenheter så det är bara gilla läget.

Annars så är det ganska soft att göra ingenting, har redan gjort tillräckligt idag. Iallafall fram till halv fem. Jag är tjejen som är slö, nä men jag är alltid hon som ser framemot något. Det är alltid så.

Saker att se framemot i skrivande stund är;
Måndag; 31/5 Lunch hos Mamma med A'.
Fredag; 4/6 A' student.
Onsdag; 9/6 Chalisa's student mottagning / Gubbskiva på kvällen.
Torsdag; 10/6 Jag blir 19, Pizza hos John, Gays mottagning?
Fredag; 11/6 JAG TAR STUDENTEN!
Söndag; 13/6 Åker till O's landställe med A' och hans gäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar