söndag 2 maj 2010

Fairytale.

Idag är det en vecka sen jag kom hem från fina Italien. Har dock inte haft en lugn stund sen dess. Det blev till att hänga med A på söndagen, Jobb måndag, onsdag, Alex på torsdagen, valborg på fredag och mys hos släkten, Jobb och middag hos A och idag söndag jobb. Snacka om hålligång. Anyways i fredags tog rörligbild slut föralltid, lite sorligt just för att man spenderat så mycket tid där, men annars är det inte så tråkigt just för att jag inte har något intresse i att hålla på med kameror och grejs. Nu är det dessutom sista månaden innan studenten, det känns så himla coolt på något vis, även om det är slutet på min skolgång, jag menar klivet ut i vuxenlivet.

Maj kommer bestå utav massor. Så som jobb, studentskivor, tandläkaren, köpa kläder till studenten, ställa mig i bostadskö, klara av det sista i skolan.. Det finns saker att stå i, vilket känns kul, jag menar det är enbart 1 månad och 9 dagar kvar tills jag tar studenten, 1 måndag och 8 dagar kvar tills jag fyller 19 år. Livet är ganska fint just nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar