lördag 13 februari 2010

Komplett.

"Mitt liv är komplett".... Jag tror aldrig att mitt liv kommer att bli komplett och det är inte för att jag är negativ eller någon sådant. Jag är en person som ständigt vill ha mer, jag nöjer mig inte och i nu läget känns komplett väldigt långt bort. Jag vill nog inte heller att min liv ska bli komplett, jag vill att det alltid ska kunna bli bättre. Jag vill kunna sträva efter saker och alltid ha någon som jag vill uppnå eller göra. Komplett är ett ord jag inte vill komma i kontakt med. Det finns så mycket som jag vill hinna med att det i nu läget känns omöjligt att hinna med allt. Alla dessa delstater i USA som jag vill besöka, Jag vill ha en lägenhet i camden, jag vill bo ett år i Asien, jag vill ha en grym karriär, jag vill äga en äkta Louis Vitton väska, jag vill ha kläder i massor... Det finns så mycket jag vill ha och så mycket som jag ska ha. There is no complete..

1 kommentar:

  1. sv: Jag trivs jättebra :) men det är klart jag saknar allt hemma också, man är ju på ett sätt helt ensam fast man har folk runt om sig hela tiden. Men det är inte bara att lyfta luren och ringa någon, men jag ångrar inget! Detta är vad jag behövde nu.

    Sen håller jag med dig om ditt inlägg, jag kommer heller aldrig kunna nöja mig med nått, jag vill också ha mer! Jag vill utvecklas, jag vill se mer av världen. Jag har ett mål som jag vet kan gå i uppfyllelse, men jag vill ändå utvecklas när jag väl är där! Jag vill inte heller komma i kontakt med komplett!

    SvaraRadera