måndag 8 februari 2010

All the things we wanted.

Ibland blir jag smått nostalgisk när jag tänker tillbaks på högstadiet. Jag gillade inte högstadiet THAT much men ändå är det kul att se tillbaks på åren och dom bra stunder som faktiskt var. Jag var så himla osäker under den perioden i mitt liv, jag var allt annat än cool ändå kan jag se tillbaks på den tiden som något positivt. Jag minns hur man gick i korridorerna i Södervik och bara ville att dagarna skulle ta slut, jag minns hur mycket jag ogillade gymnastiken och jag minns hur otroligt mycket jag störde mig på franskan. Jag minns också hur otroligt kul vi hade många gånger, allt kortspelande och alla soliga dagar vi låg på fotbollsplanen och lapade sol. Högstadiet var en riktigt förvirrande period men det var också då jag lärde mig som mest utav livet. Livet är vad man gör det till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar