lördag 13 februari 2010

Don't try to stop me.

Inlägg nummer två - det är mindre okej att jag skriver två inlägg på en dag.

Till ämnet; Jag tittar på The City och hur töntigt det än låter så har jag lite svårt för att se det programmet. Jag råkade nämligen se ett avsnitt av det för en tid sedan och i just det avsnittet så gjorde Withney och Jay slut (ja, jag råkar veta vad dom heter i programmet) och jag blev så otroligt ledsen över det (inte tårar utan), det kändes som om dom två var det perfekta paret. Och nu ikväll råkade jag se ett avsnitt och i JUST detta avsnittet så träffade hon Jay igen och dom pratade om det förgångna och att Withney har hittat en ny kille.. Jag blir deprimerad, jag vill att det ska vara dom. Hahah, jag lever i en bubbla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar