tisdag 2 februari 2010

I only fly away.

Solen syns inte längre och jag känner mig inte lika positiv längre. Jag vill inte ha snö längre och jag vill inte ha detta gråa väder längre. Ge mig åtminstone en sol som tittar fram liiite längre än femton minuter. Solen var nämligen framme en stund tidigare idag, den lyste in genom fönstret och gjorde det super mysigt. Anyways så har jag varit ledig från skolan idag och det känns helt great. Jag har hunnit äta en stor frukost, tvättat en massa kläder och fixat lite i rummet. Sådant som måste göras ibland. Och snart måste jag ringa ett telefonsamtal - ännu en sak som måste göras även om jag inte alls känner för det..

Anyways det är tisdag idag och jag ska njuta av denna lediga dag. Ikväll ska det dessutom ätas semlor, drog ner till centrum och köpte fyra stycken till la familla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar