onsdag 10 februari 2010

I don't wanna stop at all.

Tonight I'm gonna have myself a real good time
I feel alive and the world I'll turn it inside out - yeah
And floating around in ecstasy
So don't stop me now don't stop me
'Cause I'm having a good time having a good time


Don't stop me, don't stop me. Saker och ting känns skapligt bra. Kanke för att jag sitter här, ensam i mitt rum och lyssnar på Queen. Nyss var det "Don't stop me now" nu spelas "another one bites to dust". Härlig musik såhär på kvällen. Skolan är igång som vanligt, vilket ger mig lite motivation. Innan har vi spenderat fem veckor uppe i studion där det är väldigt chill och min motivation försvinner sakta men säkert. Så like I sad Jag är tillbaks med stor motivation och känner att med tre månader kvar i gymnasiet ska jag äga sönder med betygen och allt. Kan bli nice nice nice.

Nu ska jag återgå till musiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar