fredag 1 januari 2010

A new begining.

Första inlägget i år. Det är numer år 2010, det är lite konstigt om man tänker efter, liksom hur ska jag säga nu? 010? 10? Det tåls att tänka på.. Gårdagen var helt okej, hände inte så himlans mycket men jag är nöjd och det är väl det som räknas skulle jag tro. I år, 2010 ska bli det bäst året hittills. Jag har så mycket planer och saker som kommer ske under detta år. Italien, alla studentskivor, studenten, asien, högskolan?, London! och dessutom blir jag 19 år, vilket bara är några av dom saker som kommer att ske.. Resten är ju inte bestämt ännu. Anyways det nya året drar igång jobb imorgon och på söndag, därefter lite oplanerad tid som antagligen kommer att bli shoppingdag och sedan väntar hangout med Yvette på onsdag. På torsdagen drar skulan igång igen. Allvaret börjar.

Btw köpte en väska från Esprit igår och idag fick jag en parfym från märket hugo boss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar