söndag 17 januari 2010

Minnen som aldrig suddas ut.

Jag har inte många vänner kvar från tiden då man var liten.... Men en har jag iallafall kvar och vi har till och från haft mindre kontakt med på något vis har vi alltid hittat tillbaks. Och jag är enormt glad för det. Vi har hur många minnen som helst tillsammans. Vi var bästisar från 6 år till och med 13 år och har som sagt hållt kontakten till och från sedan dess.. Det är helt galet vad många minnen vi delar. Lite kul faktiskt, att tänka tillbaks på alla galenskaper. McDondals (hon bodde och bor typ 2 min därifrån) så det blev en hel del häng där. Alla dom gångerna vi satt inne på toaletten istället för hennes rum, eftersom toaletten var större än hennes rum... Och tro mig toaletten var stor. Alla dom gångerna vi drack cola och käkade godis till frukost istället för mackor... Och alla våra omgångar med crasch på playstation ett... Och hur många gånger har vi inte lyssnat på The Ark med "echo camber" och Kents "FF"... Snacka om tider och minnen... Lite fint att tänka tillbaks på faktiskt.

Och låt oss nu lyssna på Kents "FF"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar