torsdag 14 januari 2010

Wake up.

Jag kan inte riktigt minnas när jag kände mig fullt utvilad sist. Det känns lite som om att jag går runt i cirklar när det gäller mitt sovande. Jag är liksom fullt medveten om att jag måste gå och lägga mig tidigare än vad jag gör, och varje kväll/dag tänker jag samma sak. Problemet är dessvärre att jag aldrig går och lägger mig vid den tiden jag själv satt för att jag hittar annat som lockar mer. Nackdelarna med att gå och lägga sig så "sent" som jag gör är att jag blir smått borta nästa dag och jag orkar inte riktigt gå upp. Jag är van att lägga mig runt 21.30 men nu förtiden blir det ingen sängen för vid 23.30.... xD I-landsproblem, jag vet!

Sitter förövrigt och lyssnar på Rage Again The Machine. Det bandet har grymt härlig musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar