fredag 15 januari 2010

Fly over.

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing and I don't feel the same

Sitter och lyssnar på Keane, det låter så bra, så bra. Nytt favoritband kanske? You never know, dom har iallfall en hel drös med fina låtar som jag gillar. Idag var tidigaste dan som jag kom hem btw. Min pappa kom och hämtade mig i skolan runt 16.00, vilket kändes nice, hade inte orkat stanna mycket längre än så... Well well, nu sitter jag som sagt här hemma och känner hur mycket jag bara skulle vilja spendera denna helgen hemma i sängen min. Dessvärre kommer det inte att bli så eftersom morgondagen erbjuder jobb... Men ikväll ska kan vi ta vara på, så ut och ha kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar