tisdag 5 januari 2010

Make it through the night.

11 december 2008 - Datumet då denna blogg kom till livet. Det är en lång tid när det gäller mig och mina bloggar, har säkert haft 3 - 4 stycken innan denna som hållt i typ ett halv år max. Denna blogg är alltså över ett år, det känns coolt och det bästa är nog att jag inte tröttnat på denna blogg ännu. Den är fortfarande cool enligt moi. Och för ovanlighetens skull blev det två inlägg på en dag, det gör det hela lite mer galet... hahah. Anyways, jag behövde stilla mitt så kallade skrivhumör.


Dagens humör: Jag är glad.
Dagens mående: Lite snurrig.
Dagens borde: Hm, jag har inga "borden" idag.
Dagens frisyr: Oplattat och ofixat.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och en blå trekvart tröja.
Dagens planer: Paradise Hotel klockan 22.00
Dagens materiella vill ha: Vad sägs som ett par nya snygga jeans?
Dagens längtan: April 2010, italy here we come.
Dagens fundering: "Hur mycket pengar kan jag spendera imorgon?"
Dagens beroende: Nothing.
Dagens tråkigaste: Att det är så gälet kallt utomhus.
Dagens roligaste: Hm, jag undra om det var något av det Yvettan sa xD
Dagens middag: Fiskpinnar med mos :/
Dagens låt: Elvis - In the Ghetto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar