torsdag 31 december 2009

Knappt.

Det är knappt en dag kvar av det nuvarande året. I natt har ett helt decenium paserat. Under dessa tio år har jag hunnit med enormt mycket, så mycket att jag glömt större delar av dessa år. Vad gjorde jag 2001 liksom? Allt jag minns i skrivande stund är terrorattacken i US. År 2003 var jag elva bast och gick i femman, dessutom gick min farmor bort. År 2004 började jag södervik och min farfar gick bort. 2005, 2006 och 2007 var min såkallade Idoltid, dessutom drog vi utomlands gånger två och jag började gymnasiet. 2008 reste vi en del. 2009 minns jag som bäst, vilket inte är särskillt stor surprise. Jag förväntar mig att år 2010 ska bli mitt år. Året då jag helt och hållet ska tänka på mig själv och mina framgångar. 2010 ska bli året då jag lyckas!

Planer 2010:
Körkort?
Börja högskola?
Utomlands (Italien,thailand, malaysia och England)
Jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar