lördag 19 december 2009

Ännu ett år.

Jag sitter i rummet mitt, glor på tvn till och från. Stardust är på tvn, Gay's favoritfilm... hehe! Anyways jag har ingenting viktigt för mig och tänkte att jag lika gärna kan skriva en årsresumé med tanke på mitt otroligt skrivhumör som infinner sig just nu. Jag tycker vi kör måndadsvis.

Låt oss börja med Januari: Det tragiska är att jag inte alls minns vad jag gjorde i januari mer än att det var starten på 09 och att jag var på Rockbjörnen. Februari: Vad gjorde jag då? Jo, jag såg Markus Krunegård, Jag spenderade halva sportlovet i London tillsammans med Gay, Jag såg operan MacBeth av Shakespear, Ellia&Ida var på besök hos mig i några dagar. Vidare till mars: Jag tillsammans med syster hade en oerhört mysigt dag hemma hos moster&morbror. I övrigt hände inte så mycket i mars. AprilKursiv: 30Kursivrna hade sin slutkonsert, den var otroligt bra, det började dessutom blir varmt och glatt. Maj: I och med ett projekt i skolan kom det italienare till oss och vi spenderade tio dagar tillsammans med dom och gjorde Kursivfilm, det var otroligt roliga dagar där i maj. Syrran fyllde dessutom år men mycket mer än så blev det icke. KursivJuni: Bruce Springsteen på stadion, Jag blev 18, skolavslutning, Ellia var på besök, MJ avled. Juli: Jag befann mig i spanien större delen av den månaden, det blev också pride där i slutet. Augusti: Asien hela månaden förutom fyra dagar. September: Håkan på grönan fick avsluta sommaren. Sen blev det skola och åter skola. Oktober: Oktober bjöd på filmkvällar och mysigheter. Dessutom utgång. En tripp till Majas land och jag skaffade mig ett jobb. November: Jobb, skola, jobb. December: So far skola, Fetjobb och åter skola.

Det hände såklart mer saker men detta är ett utplock.
Ett år som jag är mer än nöjd med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar