måndag 2 februari 2009

Helgens trevligheter.

Hm... Jag skrev senast den 29e januari vilket är för fyra dagar sedan. Jag brukar vara grym på uppdatering men det är tydligt att jag inte är det. Anyway, det har hänt lite saker sen jag skrev sist. Det har först och främst varit helg. I fredags var jag på fest hos Maja - vilket resulterade i väldigt trevligt umgänge, många skratt och dessutom kom jag i säng väldigt sent och blev tvungen att gå upp tidigt. Vaknade upp hos Maja på lördagen och blev tvungen att dra en timme senare. Skulle nämligen hem en snabbis och sen vidare mot södertälje. På vägen dit mötte jag upp Yvette på tåget. I södertälje mötte jag K&M i två sek för att hämta upp biljetter till M.Krunegård. Ehe, efter den väldigt korta visiten i s-tälje drog vi vidare till Kista. Käkade mat, hängde runt, mötte Chalisa, hängde runt lite till och sen vid 21.00 blev det äntligen dags för Bio - Twilight. Och jag är förövrigt helt frälst ( det kommer ett eget inlägg om det) . På söndagen tog jag det lungt så länge som tiden tillät mig, vilket blev fram till 16.00 någon gång, och vid 17.43 drog jag med tåget in till stan och dessutom mötte jag upp Maja & Linda. Vi drog på Krunegård på Cirkus och det var sjukt nice. Helt galet nice faktiskt.. Avslutade söndagskvällen med att läsa ut "Breaking dawn". Nice avslut på helgen.

1 kommentar: