torsdag 29 januari 2009

Old things.

Trots att jag la mig i skapligt tid igår kväll är jag trött som bara den.. La mig runt halv elva, vilket är bättre än dom 5 senaste dagarna då jag släkt lampan runt 2 - 3 tiden. Dom där böckerna håller mig verkligen vaken, men jag har tagit mitt förnuft till fånga och tänker krypa i säng redan vid 21 tiden idag. Det är inte nice när tröttheten börjar göra sina spår.

Anyway Idag spelade musiktvåorna i väsby, mina trakter (haha) så jag kände att det passade perfekt att titta förbi på hemvägen. Och det gälet bra. Dessutom så uppträdde dom för min gamla skola så några gamla lärare var där. Trevligt att träffa dom, helt klart. Som sagt så var musikdude'sen grymma.

Efter att jag kom hem, vilket var runt två tiden städade jag rummet och strax efter det däckade jag på sängen.. Att stanna uppe sent och läsa är crazy, därför lägger jag av ikväll.. Måste få mig en godnatts sömn så att man är pigg i skolan.. Nu ska jag hålla ögonen öppna till nio och ABSOLUT senast tio ska jag släcka lampan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar