onsdag 28 januari 2009

Do I look like..

Skolan går i väldans snabb fart - Det är redan torsdag imorgon. Det gillar vi. Har inte gjort särskillt mycket i veckan men det som måste göras har jag gjort. Så med det sagt har jag alltså fått saker och ting gjort och det känns skönt. Hade 2 muntliga framförande idag som gick riktigt bra, jag känner mig nöjd. Anyway så återstår ett prov denna vecka i svenska.. Känner lite krav eftersom jag aldrig fått mindre än VG, men jag får hoppas på det bästa och sen kan jag inte göra så mycket mer.

Torsdag - Stöd&spelning av 2orna i väsby.
Fredag - Skola&At M's place.
Lördag - Måste förbi mamma & Bio med Yvette. (Jag måste se Twilight)
Söndag - Ska se Markus Krunegård med M' & L'.
Massivs med roligheter väntar mig och det känns bra.

Dessutom mår jag bra i dessa tider - förutom att en dödlig trötthet har kommit och hälsat på hos mig. Jag vet givetvis vad min trötthet beror på, jag har mig själv att skylla.. eller bokens. Det är så att jag börjat läsa Twilightböckerna, dom är helt galet beroendeframkallade. Sen i fredagskväll har jag läst ut tre stycken otroligt tjocka böcker och är nu inne på den 4e som är desto tjockare. Så snart som jag klarat av boken kan jag fortsätta i det normala igen.. Jag är iallafall galet fast i böckerna, dels för att dom är sjukt bra och helt fängslade.. Läs dom!

1 kommentar: