måndag 26 januari 2009

26/1

En ny vecka är igång och jag är mindre taggad. Kanske för att jag har massvis med läxor som jag måste göra fast att jag inte orkar och känner att jag inte har någon tid? Jag känner bara att ena veckan har man inga läxor alls, sen nästa vecka kommer allting på en gång - Inte helt okej tycker jag. Anyway så är en ny vecka igång och jag tänker vara positiv. Förhoppningsvis kanske helger kommer med roligheter - Jag hoppas innerligt. 

Förövrigt höll jag tal idag i skolan och det blev otroligt pinsamt, tårarna kom, WHY? Anyway jag gick och satt mig, fick väldans mycket aplåder, andades, gick upp igen och fixade till det hela OCH då grät jag inte! Kändes bra att jag fixade till det hela, men att det kom tårar var inte okej. Men men lifes goes on. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar