lördag 3 januari 2009

Trötthet

Jag spenderade hela fredagen tillsammans med Yvette och Chalisa. Vi hade det mysigt, vi tog igen tiden vi inte träffats, vi pratade till förbannelse plus att vi åt galet mycket godis. Dessutom hann vi med att kolla på Sagan om ringen och konungens återkomst.. Kom i säng det gjorde vi, men allt för sent - Jag vaknade även alldeles för tidigt så att sova känns ganska lockade. Förstår faktiskt inte varför jag är vaken, jag borde så sova men icke. Iallafall så har jag enbart tagit det lungt sedan jag kom hem runt 13.40 tiden. Sådant är behövligt då och då. Tiden som är kvar av lovet ska gå åt till att övningsköra, plugga och söka jobb. Det låter helbra tycker jag!

Kommande planer 09:
- Få besök utav Ellia och Ida i Februari.
- Åka till London i Februari med Gay.
- Fylla 18.
- Sluta 2an.
- Försöka ta ett körkort (HOPPPPPAS)
- Åka till spanien.
- Dra på Pride.
- Dra till Thailand, Malaysia och Kina.

So far it looks good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar