måndag 2 februari 2009

Twilight.

Ingen kan ha missat att jag har i över en veckas tid nu varit smått besatt av bokserien Twilight. Ehe och om man missat det kan man ju undra vart dom hållt hus.. Anyway så är jag helt tagen av Twilight, det är på gränsen till Harry Potterhysteri, men mista mig inte, Harry Potter förblir bäst, ingen tvekan om den saken. Iallafall så har jag funnit mig ännu en bokserie som jag gillar något otroligt mycket. Det är något med mig och fantasy.. Förbjuden kärlek, magiska krafter, varelser av alla dess sorter och hur mycket övernaturligt som helst - det kan tusan inte bli bättre. Finns dom ovanstående sakerna med i en bok är jag fast. Det har jag fått bevisat för mig 2 gånger nu. Harry & Twilight. Just i Twilight handlar det om förbjuden kärlek och vampyrer och dessutom magiska krafter, åh ni anar inte hur tagen jag är utav böckerna, jag kan lova er att Twilight är som fastklistat i mitt huvud för ett tag framåt. Har ni inte läst böckerna eller varken sett filmen då har ni helt klart missat något.. I love it och skulle kunna skriva det minst ett 50tal gånger till..

På bilden är det Edward som är en av huvudrollerna i filmen Twilight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar