lördag 7 februari 2009

Right here by my side.

Det var senast i tisdags som jag skrev - Jag är kass på uppdatering, get use to it! Jag har slappa tider just nu i skolan, om man bortser från att jag inte lämnat in två uppgifter i engelskan som jag SKA göra tidsnog, dessutom har jag en krönika som måste skrivas till textlektionen. Det ska nog fixa sig. Annars så har helgen varit nice so far, känns konstigt att ha så lite att göra denna helg. Tidigare helger har det varit fester, bio, vänner och nu är det helt plötsligt superlungt, men det är behövligt med lugna helger ibland... Vet inte om jag tycker det jag.. Skulle väldigt gärna dra på fest idag hos någon rolig typ men istället sitter jag i S-tälje och lyssnar på musik. Musik är ifos nice men ändå, jag vill ut och ha kul. Kommande helger väntar roligheter. Får besök av Ellia & Ida mellan den 12 - 15 feb och helgen efter det drar jag till London med Gay. Det blir bra grejer det! Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar