måndag 16 februari 2009

Allt i ett.

Okej, det händer egentligen inte så mycket i mitt liv men trots det har jag inte tid över till att blogga.. Kanske att jag efter ca 7 år som världens datornörd har börjat tona ner på det hela och väljer att sitta mindre nu? Jag tror faktiskt att det är svaret på frågan. I skolan sitter jag vid datorn väldigt mycket för att vi måste nu när vi har textkommunikation, men andra perioder då vi inte ha mediaämen så har jag ingen tid över till datorsittande. Faktiskt så är det otroligt skönt. Idag tex har jag kunnat sitta vid datorn sedan jag kom hem vid 11.50 idag. Istället valde jag att göra annat och det är just det som känns så otroligt bra. Jag har nu mer kontroll över det hela. Datorsittande eller inte? Inte. Det finns så mycket annat roligt att göra eller snarare; Det finns andra saker jag måste göra och som går före. Anyway så är det tänkt att jag ska berätta lite om vad som pågår i mitt liv i skrivande stund. I går, tidigt på morgonen åkte E&I hem från mig, dom hade varit här i 4 härliga dagar. Vi hade det helskoj och nu vill jag genast att dom kommer tillbaks. Igår forsatte med plugg och på kvällen, runt 18 tiden kom Gay på besök. Vilket var behövligt, för vi hade inte träffats på 3 veckor. Vi planerade inför vår kommande Londonresa som väntar på lördag. Har inte hunnit bli nervös ännu men tro mig, det kommer. Idag var det skola, först hade jag inte tänkt gå, men i sista studen gav jag vika och for i väg och fixade mig som ett skott. Slutade som tur var tidigt och har efter det att jag kom hem slappat. Kollade på 8 O.C avsnitt och låg och myste med hunden min. Mysigt, mysigt! Kommande dagar i veckan väntar teorikurs, hänga med Gay, gå på en opera med klassen, packa och tillsist ge mig av till London med Gay och hennes familj. Det jag förmodligen längtar mest efter i dessa dagar om du bortser från Lodon är att köpa Twilightböckerna, dessutom att den 4e boken i serien kommer på svenska den 12e mars. Jag vill inget hellre än att tiden ska gå fort så att dagen är kommen.. För studiebidraget som man får den 26 feb planerar jag nördigt nog att köpa just twilightböckerna. Kalla mig nörd, men jag mår något underbart bra av att läsa böckerna och tänker därför läsa böckerna så snart som möjligt. Edward och Bella.... Åh, att bara tänka på dom får mig att fira av ett stort leende... Nej, slutskrivet, nu ska jag se på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar