måndag 22 december 2008

Just one call away.

Jag hade ett hopp inom mig om att jag skulle bli bättre tills idag. Dessvärre hade jag galet fel, för min förkylning är värre. Jag är så sjukt täppt i näsan, mitt huvud känns lika tungt som ett bowlingklot, dessutom så försvinner min röst titt som tätt. Den håller liksom inte, mitt halsont har som tur gått ner lite - Men annars har allt blivit värre och jag hoppas innerligt att jag inte ligger sjuk på julafton. Det vore lite kasst! Som tur är det lov så jag hinner liksom vila upp mig och komma tillbaks till skolan, främst så vill jag inte missa något. Jag tycker att det är så galet tråkigt att stanna hemma från skolan.. Iallafall så är det dan före dan före dopparedan XD.. Julstämningen har helt klart höjts här hemma. Julgranen står i vardagsrummet, klapparna är på plats och det luktar pepparkakor i hela huset. Mysigt minst sagt! Jag har dessutom fixat alla julklappar nu så min julstress är borta, skööönt som tusan! Nu ska jag kika runt lite på internet och om en halvtimme börjar 90210 på TV400, I just have to see it. Simma lungt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar