tisdag 23 december 2008

Dan' före doppare dan'.

Imorgon är det julafton och trots min kraftiga förkylning så kommer jag vara på topp. Det brukar oftast vara så att jag är galet exalterad på julmorgonen att jag aldrig kan sova längre än 8.00, men jag hoppas att jag imorgon ska kunna sova liiiite längre än så. Dagarna blir så långa om man vaknar 8 - 10, jag föredrar att få sova fram till 11 - 12. Iallafall idag har jag inte gjort mycket alls. Gått ut två rundor med min hund, kollat på tv, lyssnar på Kent en hel del idag har jag också hunnit med. Yeah, ganska sysslolösdag idag och vissa kanske anser att det är nice men det gör tusanimej INTE jag! Efter julafton är det jag som ska hänga med vänner och förhoppningsvis hinna med lite shopping, Yeaah!

Taar'e lungt!

Jag glömde hälsa er alla en riktigt god jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar