torsdag 25 december 2008

Dagen efter.

Julafton är över. Tänk att en dag man längtat efter i flera veckorstid är över på bara några timmar. Fast ifos hade jag inte velat att julaftonen skulle varat längre, en dag räcker gott och väl för min del. Jag är sjukt nöjd med hur gårdagen blev. Sov fram tills 11.30, fixade mig i ordning, käkade frukost, kollade på Kalle Anka, käkade middag och strax efter det blev det julklappsöppning.. Efter det att alla julklappar var öppnade fixade vi med allt vi fått och framåt 20.00 tittade jag och syrran på Walle följt av Sex and The Cityboxen, båda sakerna fick min syster i julklapp. Kom i säng runt 02.00 för att jag trixade med alla fina julklappar jag fått! Nöjd räcker inte till för vad jag är idag, Tacksam och hela köret är jag minst sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar