tisdag 30 december 2008

Gott Nytt År.

Imorgon är det nyårsafton och det är likadant varje år, jag känner ingenting. Nyårsafton är en helt vanligt dag för mig. Alla runt omkring tar det på så stort allvar, skaffar sig snygga kläningar, pratar om vad dom ska göra, vilka dom ska umgås medans jag inte hänger med. Jag ska "fira" med min familj genom att äta en god middag och efter det väntar ingenting - eller nu väntar någonting, men det dök upp alldeles nyss. Nästa år (såhär säger jag alltid) så ska jag tusanimej fira nyår på riktigt. Köpa snygg kläning, dra på någon het fest och prata om vilka jag ska umgås med. Nyårsafton 09 ska jag allt slå på stort, okej ;) ? Anyway så tror jag att morgondagen kommer bli nice, god middag och besök utav Yvette, det kommer blir super!

Simma lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar