tisdag 30 december 2008

Dagens?

Jag har varit väldigt off i två dagar pga mitt tillstånd. Feber, ett ständigt näsblödande och huuuuuvudvärk. Jag är sakta men säkert påväg tillbaks, mår inte fullt så bra ännu men nu känner jag åtminstone att jag kan sitta vid datorn.

Dagens humör: Glad.
Dagens mående: Huvudvärk.
Dagens borde: Ta det lungt.
Dagens frisyr: Plattat med snelugg och lite ofixat sådär ;)
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt, väst.
Dagens planer: Inga alls.. äta middag snart?
Dagens materiella vill ha: Nya skor.
Dagens längtan: Sommar 09.
Dagens fundering: Hm, inte mycket alls, jag är ur funktion under lovet.
Dagens beroende: Ingenting.
Dagens tråkigaste: Att jag mår dåligt.
Dagens roligaste: Ellia har lovat mig att vi ska leka HP xD
Dagens middag: Kyckling med ris.
Dagens låt: Lady Gaga - Poker face.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar