fredag 26 december 2008

Först kom ingenting sen kom ingenting.

Sitter hemma hos min mamma i deras längenhet och lyssnar på Kent and ofcourse jag skriver ett blogginlägg om ingenting. Jag har innan denna blogg haft säkerligen 4 - 5 stycken bloggar på olika bloggsajter. Jag har svårt att hålla fast vid en och samma plats men samtidigt så älskar jag att skriva, så det känns ganska bra att ha en plats där jag kan skriva om allt och ingenting. Även om det läses av andra är det härligt att kunna skriva av sig. Allt det jag skriver behöver inte alltid ha en handling, det finns stunder då det är skönt att skriva om absolut ingenting. Att uttrycka sig i text är så otroligt nice. Jag älskar text, text är fint. Och att ha en blogg är mysigt.. Ett ställe där jag kan skriva precis vad jag vill och kanske finns det någon därute som läser min blogg bara för att.. Vem vet, Ta det lungt och lyssna på bra musik, vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar