torsdag 6 september 2012

you you you

Jag sitter och lyssnar på Justin Bieber i denna sekund faktiskt - All around the world närmare bestämt. I natt är det VMA och jag önskar lika mycket varje år att jag vore där och kunde njuta av hela tillställningen live... men icke sa nicke. Inte heller går det att titta på detta när det sänds i natt för det är alldeles försent för lilla mig, det är nämligen klockan 2.30 - 4.30 i natt, så istället får jag hitta någon livestream imorgonbitti och titta direkt när jag vaknar, inget twitter eller facebook på en gång alltså, vill inte ha några spoilers eller liknande.

Anyhow, A's vän har varit här från måndag tills idag, torsdag alltså, trevligt, men nu är det dags att återgå till verkligheten och göra det som borde göras och dessutom få det gjort.. Ska få lite ordning på mitt liv imorgon tänkte jag men först ett antal timmars sömn och lite VMA tittande imorgon, sååå fort jag bara vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar